Let op, dit is het verkoopreglement najaarsbeurs 2024. Voor de voorjaarsbeurs 2025 komt er een nieuw verkoopreglement!!

 

Activiteit locatie tijd
Verkoopnummer na inschrijving op de website Thuisbezorgd  

 

Inleveren spullen in shoppers op vrijdagavond 11 oktober 2024

Dorpshuis 't Podium Kudelstaart

19.00u - 20.00u

Verkoop zaterdag 12 oktober 2024 Dorpshuis 't Podium Kudelstaart  10:30u - 12:30u
     
Ophalen niet verkochte spullen zaterdag 12 oktober 2024 Dorpshuis 't Podium Kudelstaart  15:00u - 15:30u
     

 

Inschrijven:

U kunt één verkoopnummer per huishouden reserveren. U doet dit door het inschrijfformulier op onze site in te vullen. U krijgt van ons uiterlijk 6 oktober een bevestiging terug van uw inschrijving. Het is mogelijk dat inschrijven al eerder niet meer mogelijk is. U ontvangt het verkoopnummer op het door u opgegeven adres. Via social media informeren wij u als de verkoopnummers aan de deelnemers zijn verstrekt. Een verkoopnummer bevat 36 stickers voor kinderkleding en speelgoed.

Wij bezorgen onze verkoopnummers. Mocht u buiten ons bezorggebied wonen dan brengen we portokosten in rekening. Ons bezorggebied is Kudelstaart, Aalsmeer, De Kwakel, Nieuwveen, Rijsenhout, Uithoorn, Mijdrecht, De Hoef. Leimuiden, Bilderdam, Vriezekoop.

Thuis aan de slag:

De stickers hebben wij voor u voorzien van uw verkoopnummer. U voorziet de stickers zelf van de prijs en de maat. Het is niet nodig een lijst in te vullen, waar alle artikelen, stickernummers en prijzen apart op vermeld staan. Bij verkoop wordt 15% commissie ingehouden. De koper betaalt 10% extra voor de kostendekking van de beurs. Voor de verkoopstickers wordt bij het uitbetalen €1.50 ingehouden.

Zorg ervoor dat de stickers goed zichtbaar vastzitten (bij kleding aan de voorkant van het artikel en nooit vastplakken op een hanger). Elke beurs vallen er wel een aantal stickers van spullen af. Voor kleding voorzien van een coating of welke van pluche/nepbont zijn adviseren wij u de sticker op een stukje karton de plakken en deze met een touwtje aan de kleding te bevestigen.

Kleding en trappelzakken dienen op kledinghangers ingeleverd te worden. Broeken en rokken zonder hanger!! Deze leggen we op tafels. Bij meerdelige setjes dient u ervoor te zorgen dat hetgeen bij elkaar hoort ook bij elkaar blijft. Eventueel kunt u hiervoor gebruik maken van twee hangertjes en deze door middel van een elastiekje aan elkaar vast te maken. Meerdelige setjes bestaan uit kledingstukken van hetzelfde merk en dezelfde maat.

Speelgoed, met losse onderdelen, puzzel- en spellen-dozen graag inpakken in doorzichtig plastic (cellofaan/kadofolie). Liever geen huishoudfolie, omdat dit heel erg plakt aan ander speelgoed en snel kapot scheurt. U kunt dozen dichtplakken met schilders-tape, zodat alle dozen dicht en compleet blijven. Op het speelgoed kunt u de maataanduiding op de sticker leeg laten.

 

Wat wordt wel en niet geaccepteerd?

Wel

  • Najaars- en winterkleding
  • Kinderkleding van maat 80 tot en met 176 (ook trappelzakjes)
  • Baby-artkelen, zoals buggy, auto-, fiets-, kinderstoel ed.
  • Speelgoed, buitensspeelgoed, fietsen, driewielers, kinderboeken en skeelers
  • Alleen regenlaarzen, sneeuwlaarzen en voetbalschoenen. GEEN overige schoenen!!
  • Badkleding
  • Verkleedkleding
  • Skikleding

Niet

  • Voorjaars- en zomerkleding
  • Sport- of confectieschoenen en gympen
  • Bovenkleding en trappelzakken die niet op hangers aangeboden wordt.
  • Speelgoed waarbij het verkoopnummer en prijs niet met een sticker erop is gezet. </>
  • Knuffels (ook al zijn ze nog nieuw)
  • Videobanden
  • Ondergoed, rompertjes, sokken, spenen en rammelaars(ook al zijn ze nog nieuw)
  • Kapotte of vieze kleding (geldt ook voor knopen, ritsen en drukkers) 
  • Kapot of incompleet speelgoed • Kinder- en wandelwagens, boxen (anders dan opvouwbare buggy's)
  • Babykleding en dreumeskleding tot en met maat 74

Alle spullen dienen heel, compleet, werkend  en schoon ingeleverd te worden. Dit wordt door ons zoveel mogelijk gecontroleerd. Gaat u het verkoopnummer toch niet gebruiken? Wij kunnen iemand anders hier blij mee maken. Mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Verkoop tips:

  • Zorg dat de spullen er netjes uitzien en goed toonbaar op de hangers hangen.
  • Gebruik passende kledinghangers
  • Gestreken kleding verkoopt beter.
  • Gebruik transparante folie, zodat de ingepakte spullen goed zichtbaar zijn. Huishoudfolie gaat snel kapot en plakt aan ander speelgoed.
  • Voor speelgoed ed. waar licht of geluid in zit: voorzie dit van batterijen, zodat de kopers kunnen zien/horen dat het speelgoed naar behoren werkt.

Het inbrengen van de kleding in shoppers:

Op vrijdag 11 oktober 2024 kunt u de spullen komen inleveren. Dit kan 's avonds van 19.00u tot 20.00u. In dorpshuis ’t Podium, Kudelstaartseweg 239 te Kudelstaart – ingang zijkant. Wij vragen u uw spullen in shoppers in te leveren. De shoppers dienen duidelijk zichtbaar voorzien te zijn van uw verkoopnummer. U kunt uw shopper het best van een verkoopnummer voorzien door dit met een watervaste stift op de shopper of op schildertape te schrijven. Het schildertape plakt u om één hengsel aan elkaar.

Op zaterdag 12 oktober 2024 tussen 10.30u en 12.30u zullen uw spullen ter verkoop aangeboden worden.

Het ophalen van de niet verkochte spullen en opbrengst:

Op zaterdag 12 oktober 2024 van 15.00 tot 15.30u

Niet verkochte spullen welke, zonder overleg, niet worden opgehaald schenken wij aan een goed doel. Vergeet uw verkoopnummer niet bij het ophalen van de spullen. Op basis van het verkoopnummer in combinatie met uw reserveringsnaam geven wij de spullen retour. De opbrengst maken wij binnen 10 werkdagen aan u over op het door u opgegeven IBAN nummer.

U mag eventueel ook iemand anders met uw verkoopnummer uw spullen op laten halen, indien u hier zelf op dat moment verhinderd bent.

U kunt overgebleven kledinghangers meenemen. De door u ingebrachte hangers worden niet aan u retour gegeven in de shopper.

Alvast een fijne voorbereiding en veel succes met uw verkoop.

Wij doen als organisatie onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en zijn zuinig op uw spullen. Echter, waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden. Wij vragen uw begrip hiervoor. Deelname geschiedt geheel op eigen risico.