Verkoop Reglement najaar 2018

Reglement kinderkledingbeurs 13 oktober 2018

 

Activiteit

Locatie

Tijd

Verkoopnummer na inschrijving op de website tot donderdag 4 oktober 2018

Thuisbezorgd

Inleveren spullen in shoppers op vrijdagavond 12 oktober 2018

dorpshuis ’t Podium Kudelstaart

19.00u-20.00u

Verkoop: zaterdag 13 oktober 2018

dorpshuis ’t Podium Kudelstaart

10.30u-12.30u

Afrekenen/rest ophalen: zaterdag 13 oktober 2018

dorpshuis ’t Podium Kudelstaart

15.30u-16.00u

 

Inschrijven:

U kunt tot donderdag 4 oktober 2018 één verkoopnummer per persoon reserveren. U doet dit door het Inschrijf formulier op onze site in te vullen. U krijgt van ons uiterlijk 6 oktober een bevestiging terug van uw inschrijving. Het is mogelijk dat inschrijven al eerder niet meer mogelijk is. Binnen 3-5 werkdagen na uw reservering ontvangt u uw verkoopnummer op het door u opgegeven adres. Een verkoopnummer bevat 36 stickers voor kinderkleding en speelgoed.

Thuis aan de slag:

De stickers hebben wij voor u allemaal voorzien van uw verkoopnummer. Voorzie de stickers van de prijs en de maat. Het is niet nodig een lijst in te vullen, waar alle artikelen, stickernummers en prijzen apart op vermeld staan. Bij verkoop wordt 15% commissie ingehouden. De koper betaalt 10% extra voor de kostendekking van de beurs.

Zorg ervoor dat de stickers goed zichtbaar (bij kleding aan de voorkant) vastzitten. Elke beurs vallen er wel een aantal stickers van spullen af.

Kleding en trappelzakken dienen op hangers ingeleverd te worden. Broeken en rokken zonder hanger!! Deze leggen we op tafels. Bij meerdelige setjes dient u ervoor te zorgen dat hetgeen bij elkaar hoort ook bij elkaar blijft. Eventueel kunt u hiervoor gebruik maken van veiligheidsspelden. Het is ook mogelijk om twee hangertjes te gebruiken en deze door middel van een elastiekje aan elkaar vast te maken. Meerdelige setjes bestaan uit kledingstukken van hetzelfde merk en dezelfde maat.

Speelgoed, met losse onderdelen, puzzel- en spellen-dozen graag inpakken in doorzichtig plastic (cellofaan/kadofolie o.i.d. liever geen huishoudfolie omdat dit heel erg plakt aan ander speelgoed en snel kapot scheurt), of dichtplakken met schilders-tape, zodat alle dozen dicht en compleet blijven. Op het speelgoed kunt u de maataanduiding op de sticker leeg laten.

Wat wordt wel en niet geaccepteerd?

Wel

  • Najaars- en winterkleding
  • Kinderkleding van maat 80 tot en met 176 (ook trappelzakjes)
  • Baby-artikelen, zoals buggy, auto-, fiets-, kinderstoel ed.
  • Speelgoed, buitenspeelgoed, fietsen, driewielers, kinderboeken, skeelers en schaatsen
  • Alleen regen-, sneeuwlaarzen en voetbalschoenen, GEEN overige schoenen!!
  • Skikleding en sleeën ed.
  • Verkleedkleding

Niet

  • Voorjaars- en zomerkleding
  • Sport- of confectieschoenen en gympen
  • Bovenkleding en trappelzakken die niet op hangers aangeboden wordt.
  • Speelgoed waarbij het verkoopnummer en prijs niet met een sticker erop is gezet.

Niet (vervolg)

  • Knuffels (ook al zijn ze nog nieuw)
  • Videobanden
  • Ondergoed, rompertjes, sokken, spenen en rammelaars(ook al zijn ze nog nieuw)
  • Kapotte of vieze kleding (geldt ook voor knopen, ritsen en drukkers)
  • Kapot of incompleet speelgoed
  • Kinder- en wandelwagens, boxen (anders dan opvouwbare buggy's)
  • Babykleding en dreumeskleding tot en met maat 74

Alle spullen dienen in goed werkende staat ingeleverd te worden. Dit wordt door ons zoveel mogelijk gecontroleerd. Gaat u het verkoopnummer toch niet gebruiken? Wij kunnen iemand anders hier blij mee maken. Mail dan naar: info@kinderdkledingbeurskudelstaart.nl

Verkoop tips:

  • Zorg dat de spullen er netjes uitzien en goed toonbaar op de hangers hangen.
  • Gebruik passende kledinghangers
  • Gestreken kleding verkoopt beter.
  • Gebruik transparante folie, zodat de ingepakte spullen goed zichtbaar zijn. Huishoudfolie gaat snel kapot en plakt aan ander speelgoed.
  • Voor speelgoed ed. waar licht of geluid in zit: voorzie dit van batterijen, zodat de kopers kunnen zien/horen dat het speelgoed naar behoren werkt.

Het inbrengen van de kleding in shoppers:

Op vrijdag 12 oktober 2018 kunt u de spullen komen inleveren. Dit kan 's avonds van 19.00u tot 20.00u. In dorpshuis ’t Podium, Kudelstaartseweg 239 te Kudelstaart.

Wij vragen u uw spullen in shoppers in te leveren. De shoppers dienen duidelijk zichtbaar voorzien te zijn van uw verkoopnummer. U kunt uw shopper het best van een verkoopnummer voorzien door dit met een watervaste stift op de shopper of op schildertape te schrijven. Het schildertape plakt u om het hengsel aan elkaar.

Op zaterdag 13 oktober 2018 tussen 10.30u en 12.30u zullen uw spullen ter verkoop aangeboden worden.

Het ophalen van de niet verkochte spullen en opbrengst:

Op zaterdag 13 oktober 2018 van 15.30 tot 16.00u

Ophalen van niet verkochte spullen (die zonder overleg niet opgehaald zijn) worden door ons geschonken aan een goed doel. Vergeet uw verkoopnummer niet bij het ophalen van de spullen. Op basis van het verkoopnummer in combinatie met uw reserveringsnaam geven wij de spullen retour. De opbrengst maken wij binnen 10 werkdagen aan u over op het door u opgegeven IBAN nummer.

U mag eventueel ook iemand anders met uw verkoopnummer uw spullen op laten halen, indien u hier zelf op dat moment voor verhinderd bent.

U kunt overgebleven kledinghangers meenemen. De door u ingebrachte hangers worden niet aan u retour gegeven in de shopper.

Alvast een fijne voorbereiding en veel succes met uw verkoop.

Wij doen als organisatie onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en zijn zuinig op uw spullen. Echter, waar mensen werken kunnen foutjes gemaakt worden. Wij vragen uw begrip hiervoor. Deelname geschiedt geheel op eigen risico.